Hlavní výhodou nákupu naší české značky monitorů jsou jedinečné servisní možnosti. Jak byste tedy měli postupovat po dodání monitorů do Vašich rukou?
1. První povinná servisní kontrola
Nejpozději do 30 dnů od pořízení Vašich monitorů, zašlete sluchátka do hlavního skladu společnosti Audiopartner s.r.o. Sluchátka musí být dobře zabalená s přelepkou „křehké zboží,” balení musí obsahovat nákupní fakturu a na krabici stačí fixem napsat popis zahrnující Vaše jméno, celou korespondenční (aktuální) adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo.
2. Druhá povinná servisní kontrola
Nejpozději do 6 měsíců zašlete sluchátka do hlavního skladu společnosti Audiopartner s.r.o. Sluchátka musí být dobře zabalená s přelepkou „křehké zboží,” balení musí obsahovat nákupní fakturu a na krabici stačí fixem napsat popis zahrnující Vaše jméno, celou korespondenční (aktuální) adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo.
3. Každá další povinná servisní prohlídka
Další servisní prohlídky jsou potřeba absolvovat kdykoliv po těchto lhůtách, vždy s dodržením maximálního šestiměsíčního intervalu
Adresa pro zaslání Vašich sluchátek:
Audiopartner s.r.o., Mezi Vodami 23, 10400, Praha 4-Modřany
Tyto servisní kontrola je pouze preventivní, abychom předešli potenciálním závadám. Doba pro vyřízení této servisní kontroly je 10 pracovních dní, následně Vám budou sluchátka doručena zpět. Všechny případné problémy při preventivních kontrolách s Vámi budeme řešit individuálně a náš tým Vás bude telefonicky kontaktovat.
Nedodržení povinných servisních podmínek
Je nutností dávat pozor na dodržení servisních intervalů, v případě nedodržení servisních intervalů přicházíte o záruku na zakoupené monitory.